Nav Bar

Monday, August 26, 2013

Imagenes "randomicas" de una despedida Kiwi

(for english text scroll down)
Cuatro meses se me escurrieron entre los dedos. 
Meses llenos de agua, bosques, noches estrelladas, pedal y borregos. Meses cargados de amaneceres, aventuras y encuentros mágicos. Me voy de regreso a los Andes y una parte de mi se queda con mi yunta de aventuras que se queda a terminar sus estudios. Ha sido una inspiración estar a su lado.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Randomic" images of a Kiwi farewell
Four months just squeezed through mi fingers.
Months filled up with water, bush, clear nights, bikes and sheep. Filled up with sunrises, adventures and magical encounters. I'am heading back to the Andes and a part of me stays with Marcela to finish her studies. Its always inspiring to be at her side. 

-- The last Tauroa morning / Ultimo amanecer en Tauroa

-- Noel's cabin, better known as "the love shack". Tauroa farm.

-- Flax flower / Flor de Lino

-- Inner tube jewelry / Tubos de bici reciclados

-- Good bye kiss / Hobbit style / Beso de despedida

No comments:

Post a Comment